Number of the records: 1
Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?
Title Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu? Author info Petra Prekopová Author Prekopová Petra Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 3, č. 7 (2008), s.76-80. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * imidž * firmy * zákazníci Annotation Spoločenská zodpovednosť a marketing. Oblasti marketingu vplývajúce na spoločensky zodpovedný imidž firmy. Cause related marketing ako nový spôsob oslovenia zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 5-7
article
Number of the records: 1