Number of the records: 1  

Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?

  1. Title Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?
    Author infoPetra Prekopová
    Author Prekopová Petra
    Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 3, č. 7 (2008), s.76-80. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * imidž * firmy * zákazníci
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť a marketing. Oblasti marketingu vplývajúce na spoločensky zodpovedný imidž firmy. Cause related marketing ako nový spôsob oslovenia zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 5-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.