Number of the records: 1  

Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy

  1. Title Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy
    TranslationVyužitie komunikačných kanálov pri marketingovom oslovení zákazníkov gastronomických zariadení
    Author infoAnton Kretter, Michal Mirz, Katarína Kleinová
    Author Kretter Anton
    Co-authors Mirz Michal
    Kleinová Katarína
    Source document Agricultural economics. Vol. 54, no. 10 (2008), s. 498-503. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords gastronómia * komunikácia * informácie * kanály * zákazníci * marketing interaktívny
    AnnotationZmeny v návykoch zákazníkov, sociálne zmeny a zostrujúca sa konkurencia nútia aj gastronomický sektor k zmenám. Jedným z prístupov riešenia tohto stavu je uplatňovanie špecifickej a tým aj efektívnejšej komunikácie. Výskum bol realizovaný na vzorke 189 zákazníkov dvoch pizérií v Nemecku. Výsledky výskumu sú prínosom predovšetkým pre oblasť vzťahového marketingu, ktorý spočíva vo vytváraní dobrých vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.