Number of the records: 1
Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy
Title Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy Translation Využitie komunikačných kanálov pri marketingovom oslovení zákazníkov gastronomických zariadení Author info Anton Kretter, Michal Mirz, Katarína Kleinová Author Kretter Anton Co-authors Mirz Michal Kleinová Katarína Source document Agricultural economics. Vol. 54, no. 10 (2008), s. 498-503. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords gastronómia * komunikácia * informácie * kanály * zákazníci * marketing interaktívny Annotation Zmeny v návykoch zákazníkov, sociálne zmeny a zostrujúca sa konkurencia nútia aj gastronomický sektor k zmenám. Jedným z prístupov riešenia tohto stavu je uplatňovanie špecifickej a tým aj efektívnejšej komunikácie. Výskum bol realizovaný na vzorke 189 zákazníkov dvoch pizérií v Nemecku. Výsledky výskumu sú prínosom predovšetkým pre oblasť vzťahového marketingu, ktorý spočíva vo vytváraní dobrých vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 7-12
article
Number of the records: 1