Number of the records: 1
Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov
Title Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov Author info Janka Kopaničová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 48-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.4 - Výroba. Služby podľa hospodárskych sektorov Keywords konkurencia * výrobky * produkcia * potraviny * odevy * spotrebitelia Annotation Rast subjektu na trhu. Konkurenčná výhoda. Budovanie imidžu. Slovenský výber produktov. Potravinárske výrobky. Odevné výrobky. Spotrebitelia na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 01008-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1