Number of the records: 1  

Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov

  1. Title Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov
    Author infoJanka Kopaničová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 48-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.4 - Výroba. Služby podľa hospodárskych sektorov
    Keywords konkurencia * výrobky * produkcia * potraviny * odevy * spotrebitelia
    AnnotationRast subjektu na trhu. Konkurenčná výhoda. Budovanie imidžu. Slovenský výber produktov. Potravinárske výrobky. Odevné výrobky. Spotrebitelia na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01008-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.