Number of the records: 1
Vplyv digitalizácie na marketing televíznej stanice
Title Vplyv digitalizácie na marketing televíznej stanice Translation Influence of digitalization on the marketing of a television station Author info Štefan Eisele Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 21-25. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords televízia * digitalizácia * Slovensko * reklama * marketing Annotation Slovensko deklarovalo Európskej komisii, že v roku 2012 bude digitálne vysielanie v plnej prevádzke. Čo to prinesie. Nové technológie, nové služby, oblasť reklamy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-015, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1