Number of the records: 1  

Vplyv digitalizácie na marketing televíznej stanice

  1. Title Vplyv digitalizácie na marketing televíznej stanice
    TranslationInfluence of digitalization on the marketing of a television station
    Author infoŠtefan Eisele
    Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 21-25. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords televízia * digitalizácia * Slovensko * reklama * marketing
    AnnotationSlovensko deklarovalo Európskej komisii, že v roku 2012 bude digitálne vysielanie v plnej prevádzke. Čo to prinesie. Nové technológie, nové služby, oblasť reklamy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-015, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.