Number of the records: 1  

Vybrané problémy marketingu obchodu

  1. Title Vybrané problémy marketingu obchodu
    TranslationSelected topics of trade marketing
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 26-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * typológia * nástroje marketingové * obchod * vývoj
    AnnotationMarketing obchodu je samostatná vedecká disciplína orientovaná na špecifiká inštitucionálneho obchodu. Teoretické vymedzenie marketingu obchodu a nástroje uplatňované v marketingu obchodu. Typológia marketingu a vývoj obchodu. História vývoja obchodu ako východisko pre marketing obchodu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.