Number of the records: 1
Vybrané problémy marketingu obchodu
Title Vybrané problémy marketingu obchodu Translation Selected topics of trade marketing Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 26-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * typológia * nástroje marketingové * obchod * vývoj Annotation Marketing obchodu je samostatná vedecká disciplína orientovaná na špecifiká inštitucionálneho obchodu. Teoretické vymedzenie marketingu obchodu a nástroje uplatňované v marketingu obchodu. Typológia marketingu a vývoj obchodu. História vývoja obchodu ako východisko pre marketing obchodu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1