Number of the records: 1
Segmentácia klientov bánk
Title Segmentácia klientov bánk Translation The segmentation of bank clients Author info Mária Hasprová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 31-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Note VEGA 1/4561/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords banky * klienti * starostlivosť o zákazníkov Annotation Rozvoj konkurenčného prostredia a orientácia finančných inštitúcií na klienta vedú osobitne banky k využívaniu marketingového prístupu v riadení. Nároky a požiadavky klientov kladené na banky sa v poslednom čase podstatne zmenili, klienti sa stali nezávislejšími, prieberčivejšími, náročnejšími a racionálnejšími. Tieto zmeny vyvolávajú na strane bánk doposiaľ nepoznané problémy ako sú nižšie marže, väčšie riziká, silnejšia konkurencia a stagnujúca miera rastu. Segmentácia klientov - rozdelenie klientov do segmentov s cieľom, čo najlepšie vyhovieť potrebám jednotlivých segmentov a tým aj jednotlivým klientom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1