Number of the records: 1  

Segmentácia klientov bánk

  1. Title Segmentácia klientov bánk
    TranslationThe segmentation of bank clients
    Author infoMária Hasprová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 31-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    NoteVEGA 1/4561/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords banky * klienti * starostlivosť o zákazníkov
    AnnotationRozvoj konkurenčného prostredia a orientácia finančných inštitúcií na klienta vedú osobitne banky k využívaniu marketingového prístupu v riadení. Nároky a požiadavky klientov kladené na banky sa v poslednom čase podstatne zmenili, klienti sa stali nezávislejšími, prieberčivejšími, náročnejšími a racionálnejšími. Tieto zmeny vyvolávajú na strane bánk doposiaľ nepoznané problémy ako sú nižšie marže, väčšie riziká, silnejšia konkurencia a stagnujúca miera rastu. Segmentácia klientov - rozdelenie klientov do segmentov s cieľom, čo najlepšie vyhovieť potrebám jednotlivých segmentov a tým aj jednotlivým klientom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.