Number of the records: 1  

Priamy marketing

  1. Title Priamy marketing
    TranslationDirect marketing
    Author infoLucia Michalková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 77-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * pojmy * definície * telemarketing
    AnnotationPriamy marketing - definície, znaky. Výhody priameho marketingu. Formy priameho marketingu - direct mail, telemarketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.