Number of the records: 1  

Marketing na novom trhu

  1. Title Marketing na novom trhu
    TranslationMarketing on the new market
    Author infoZora Vajsochrová Trnková
    Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 111-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh výrobkov * efektívnosť * investície * systém CRM
    AnnotationDnešný marketing je treba chápať nielen v starom význame ako schopnosť predať, ale v novom význame uspokojovanie potrieb zákazníka. Marketing pokračuje po celú dobu životnosti produktu, snaží sa prilákať nových zákazníkov a udržať si tých súčasných tým, že vylepšia vzhľad a výkon produktu, učí sa z výsledkov predaja a snaží sa úspech zopakovať.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.