Number of the records: 1  

V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí

  1. Title V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
    TranslationIn organization focused to quality all begins ands with a customer
    Author infoJana Urdziková, Jarmila Šalgovičová
    Author Urdziková Jana
    Co-authors Šalgovičová Jarmila
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : vedecký časopis. Roč. 2, č. 3 (2008), s. 56-61. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * komunikácia manažérska
    AnnotationVýznam a postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľským subjektom. Problémy komunikácie s nespokojnými zákazníkmi a riešenie prípadných sporov s nimi. Zdôraznenie významu monitorovania nespokojnosti zákazníkov. Odporúčania spojené so systémovým prístupom k organizácii a manažérstvu sťažností a reklamácií v organizáciách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 2-3

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext236.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.