Number of the records: 1  

Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu

  1. Title Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu
    TranslationShopping centers as one of new forms of retail concentration
    Author infoJana Macháčková
    Author Macháčková Jana
    Source document Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 112-118. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords centrá obchodné * centrá nákupné * vývoj * nájomcovia * komunikácia marketingová * čas voľný * zákazníci
    AnnotationPočiatky vzniku obchodno-zábavných centier. Rozhodnutie o nákupnom mieste. Skladba predajní, kľúčové a ostatné menšie prevádzky, marketingová komunikácia, prostredie. Čoraz viac centier sa snaží integrovať nakupovanie i s ďalšími funkciami.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.