Number of the records: 1  

Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska

  1. Title Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska
    Author infoVladimír Kocák
    Author Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document National and regional economics VII : international conference proceedings : 1th-3th october, 2008 : Herľany, Slovak Republic. S. 371-376. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Keywords poľnohospodárstvo * podnikanie * Slovensko * marketing * stratégia podniková
    AnnotationVyužitie marketingu ako nástroja pre rozvoj a rast obchodných činností. Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území SR. Zapojenie prvkov marketingu do dlhodobej stratégie farmy. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01575-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF120.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.