Number of the records: 1  

Distribučné kanály v sociálnom marketingu

  1. Title Distribučné kanály v sociálnom marketingu
    Author infoDaniela Ambrózaiová
    Author Ambrózaiová Daniela
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 68-76. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * definície * distribúcia * kanály distribučné * správanie sociálne
    AnnotationSociálny marketing - definícia. Štádiá procesu zmeny spoločensky/sociálne žiadúceho správania. Vymedzenie pojmu distribúcia v rámci sociálneho marketingu. Špecifiká distribúcie v sociálnom marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.