Number of the records: 1  

Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností

  1. Title Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností
    Author infoMonika Némová
    Author Némová Monika
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 94-102. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 628.1/.3 - Voda
    Keywords vodárenstvo * spoločnosti * distribúcia * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnnotationVodárenské odvetvie - odvetvie strategického charakteru. Podstata distribúcie. Charakteristika vodárenského odvetvia. Podstata a špecifiká marketingového mixu vodárenskej spoločnosti. Produkt, cena, komunikácia, distribúcia v prostredí vodárenskej spoločnosti.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.