Number of the records: 1  

Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ

  1. Title Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ
    TranslationNondirective humanistic conception of education and its utilization in addicional pedagogical study
    Author infoEleonóra Černáková, Zlatica Bakošová
    Author Černáková Eleonóra
    Co-authors Bakošová Zlatica
    Source document Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 16, č. 9 (2008), s. 13-15. - Nitra : SlovDidac, 2008. ISSN 1335-003X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vyučovanie * študenti * prístup nedirektívny * humanizácia vyučovania
    AnnotationHumanizácia v školstve SR. Pri koncipovaní edukácie je potrebné si uvedomovať a rešpektovať, že vzdelávanie je procesom socializácie a sebaaktualizácie všetkých zainteresovaných. Jednou z možností humanizácie vyučovania je nedirektívny prístup v zmysle P-C-E podľa C. Rogersa. Takéto vyučovanie rozvíja celú osobnosť učiaceho sa a má vplyv aj na vzťahy v študijnej skupine.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-10 + 10 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.