Number of the records: 1  

Medzinárodný marketing: teória v praxi

  1. Title Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]
    Author infoJana Koprlová
    Author Koprlová Jana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI , 2008. - 284 s.
    Issue2. dopln. vyd.
    ISBN978-80-969567-9-1
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * teória a prax * štúdie prípadové * výroba * obchod * dodávatelia * odberatelia * trh nákupný * trh predávajúceho * zákazníci
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number833179

    Call numberLocationSublocationInfo
    833179SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.