Number of the records: 1  

Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers

  1. Title Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers
    TranslationVplyv regulácie na marketingovú komunikáciu v globálne podnikajúcich spoločnostiach - prípad výrobcov tabaku v Európskej únii
    Author infoMagdalena Dołhasz
    Author Dołhasz Magdalena
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 9, č. 2 (2008), s. 147-152. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * globalizácia * reklama * kampane reklamné * regulácia * tabak * Európska únia * Poľsko
    AnnotationGlobalizácia verzus marketingová komunikácia. Legálne obmedzenia v reklame na tabak na európskom trhu. Regulácia reklamy na tabak v Poľsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.