Number of the records: 1
Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers
Title Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers Translation Vplyv regulácie na marketingovú komunikáciu v globálne podnikajúcich spoločnostiach - prípad výrobcov tabaku v Európskej únii Author info Magdalena Dołhasz Author Dołhasz Magdalena Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 9, č. 2 (2008), s. 147-152. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * globalizácia * reklama * kampane reklamné * regulácia * tabak * Európska únia * Poľsko Annotation Globalizácia verzus marketingová komunikácia. Legálne obmedzenia v reklame na tabak na európskom trhu. Regulácia reklamy na tabak v Poľsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-2
article
Number of the records: 1