Number of the records: 1
Odpověď marketingu na krizi
Title Odpověď marketingu na krizi Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * politika * kríza Annotation Podnik, ktorý nechce prerušiť svoj úspech, alebo cestu k nemu, nemôže prerušiť v dobe krízy ani marketing, musí ho prispôsobiť. Zmeny v operatívnom chovaní v dobe krízy. Zameranie jednotlivých marketingových politík (v produktovej, kontraktačnej, distribučnej, komunikačnej politike). Niekoľko ďalších námetov k riešeniu súčasnej krízy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1