Number of the records: 1  

Odpověď marketingu na krizi

  1. Title Odpověď marketingu na krizi
    Author infoGustav Tomek, Věra Vávrová
    Author Tomek Gustav
    Co-authors Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * politika * kríza
    AnnotationPodnik, ktorý nechce prerušiť svoj úspech, alebo cestu k nemu, nemôže prerušiť v dobe krízy ani marketing, musí ho prispôsobiť. Zmeny v operatívnom chovaní v dobe krízy. Zameranie jednotlivých marketingových politík (v produktovej, kontraktačnej, distribučnej, komunikačnej politike). Niekoľko ďalších námetov k riešeniu súčasnej krízy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.