Number of the records: 1
Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu
Title Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu Author info Ivana Hudáková Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Dane a účtovníctvo : rady a riešenia : mesačník vydávaný v slovenskom jazyku : mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva. Roč. 6, č. 2 (2009). - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1336-426X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords trh * konkurencia * podnik * zákazníci * výrobky * služby Annotation Stratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00773-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-6
article
Number of the records: 1