Number of the records: 1  

Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu

  1. Title Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu
    Author infoIvana Hudáková
    Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Dane a účtovníctvo : rady a riešenia : mesačník vydávaný v slovenskom jazyku : mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva. Roč. 6, č. 2 (2009). - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1336-426X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords trh * konkurencia * podnik * zákazníci * výrobky * služby
    AnnotationStratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00773-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.