Number of the records: 1  

Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ

  1. Title Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ
    Author infoPeter Otrubčák
    Author Otrubčák Peter
    Source document Analýzy, trendy, perspektívy (ekonomika, financie, manažment) : medzinárodná vedecká konferencia : zborník príspevkov : Trenčianske Teplice, 25.-26.2008. S. 61-63. - Trenčianske Teplice : MEVDF, 2008. ISBN 978-80-89401-02-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Keywords marketing * výskum * Slovensko * štandardy * Európska únia
    AnnotationMedzinárodné štandardy výskumu trhu. Zmeny v oblasti marketingového výskumu na Slovensku po vstupe Slovenska do EÚ.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.