Number of the records: 1  

Komunikácia ceny v nadväznosti na marketingovú stratégiu firmy

  1. Title Komunikácia ceny v nadväznosti na marketingovú stratégiu firmy
    TranslationPrice communication in connection to marketing communication of a firm
    Author infoJakub Kintler, Oľga Ružičková
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Ružičková Oľga
    Source documentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 130-137. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * politika cenová * hodnota * stratégia podniková * stratégia marketingová * trh * komunikácia * zákazníci
    AnnotationKomunikácia ceny pomocou marketingovej komunikácie. Komunikácia ceny a hodnota. Komunikácia ceny a marketingová stratégia firmy. Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenovej politike firmy. Cenová stratégia úzko spojená s celkovou podnikovou stratégiou.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00590-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.