Number of the records: 1  

Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom

  1. Title Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 194-198. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * hodnota * produkty * služby * spotrebitelia * kvalita * oceňovanie
    AnnotationHodnotovo orientovaná cenotvorba. Oceňovanie služieb - ďalšia oblasť implementácie hodnotovo orientovanej cenotvorby. Vnímanie hodnoty spotrebiteľom. Previazanosť ceny a hodnoty v spotrebiteľskom vnímaní hodnoty. Hodnota - vyjadrenie všetkých alternatív, ktoré má spotrebiteľ za daných okolností k dispozícii. Analýza ekonomickej hodnoty.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00591-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.