Number of the records: 1
Meranie bannerových kampaní
Title Meranie bannerových kampaní Translation Measuring banner campaigns Author info Andrej Hriciga Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 431-435. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kampane reklamné * marketing * ukazovatele * meranie * internet Annotation Príspevok popisuje bežne používané ukazovatele pri meraní výsledkov bannerových kampaní, ich technické zaznamenávanie a ich obvyklú nesprávnu interpretáciu. Menovite analyzuje ukazovatele: počet impresií, počet unikátnych navštevníkov, miera kliknutia, konverzný pomer a náklady na objednávku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 01024-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1