Number of the records: 1  

Meranie bannerových kampaní

  1. Title Meranie bannerových kampaní
    TranslationMeasuring banner campaigns
    Author infoAndrej Hriciga
    Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 431-435. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kampane reklamné * marketing * ukazovatele * meranie * internet
    AnnotationPríspevok popisuje bežne používané ukazovatele pri meraní výsledkov bannerových kampaní, ich technické zaznamenávanie a ich obvyklú nesprávnu interpretáciu. Menovite analyzuje ukazovatele: počet impresií, počet unikátnych navštevníkov, miera kliknutia, konverzný pomer a náklady na objednávku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01024-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.