Number of the records: 1  

Produktová povaha projektov ako východisko pre aplikáciu marketingového mixu

  1. Title Produktová povaha projektov ako východisko pre aplikáciu marketingového mixu
    Author infoPeter Filo, Júlia Lipianska
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentAktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 15-19. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords projekty * riadenie projektové * produkty * marketing mix
    AnnotationAutori analyzovali projekty investičného a neinvestičného zamerania, išlo o projekty prevažne v európskych fondoch. Všeobecná aplikácia získaných poznatkov na akýkoľvek typ a finančné a organizačné pozadie projektu a jeho priblíženie marketingovej teórii, princípom trhových mechanizmov a pravidiel. Vývoj charakteristiky pojmu "projekt". Produktová charakteristika projektu. Nové etapy a fázy v životnom cykle projektov. Princíp sústredeného trhu pre projekty.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE09 00599-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.