Number of the records: 1
Produktová povaha projektov ako východisko pre aplikáciu marketingového mixu
Title Produktová povaha projektov ako východisko pre aplikáciu marketingového mixu Author info Peter Filo, Júlia Lipianska Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 15-19. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords projekty * riadenie projektové * produkty * marketing mix Annotation Autori analyzovali projekty investičného a neinvestičného zamerania, išlo o projekty prevažne v európskych fondoch. Všeobecná aplikácia získaných poznatkov na akýkoľvek typ a finančné a organizačné pozadie projektu a jeho priblíženie marketingovej teórii, princípom trhových mechanizmov a pravidiel. Vývoj charakteristiky pojmu "projekt". Produktová charakteristika projektu. Nové etapy a fázy v životnom cykle projektov. Princíp sústredeného trhu pre projekty. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E09 00599-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1