Number of the records: 1  

Výzkum trhu je třeba provětrat

  1. Title Výzkum trhu je třeba provětrat
    Author Tomas Ondřej
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 3 (Březen 2009), s. 28-31. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh spotrebiteľský * výskum trhu * marketing * báza dát * agentúry * firmy * Česko
    AnnotationČo trápi český marketingový výskum. Nízke marže, ktoré vedú k podvádzaniu. Vnímanie nízkej pridanej hodnoty výskumu. Nízka úroveň technológie. Problematika vzťahu výskumnej agentúry ku klientovi. Otázka cenotvorby výskumných agentúr. Rýchlosť, zrozumiteľnosť, využiteľnosť výsledkov a návratnosť prostriedkov vložených do výskumných projektov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-7 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.