Number of the records: 1
Výzkum trhu je třeba provětrat
Title Výzkum trhu je třeba provětrat Author Tomas Ondřej Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 3 (Březen 2009), s. 28-31. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh spotrebiteľský * výskum trhu * marketing * báza dát * agentúry * firmy * Česko Annotation Čo trápi český marketingový výskum. Nízke marže, ktoré vedú k podvádzaniu. Vnímanie nízkej pridanej hodnoty výskumu. Nízka úroveň technológie. Problematika vzťahu výskumnej agentúry ku klientovi. Otázka cenotvorby výskumných agentúr. Rýchlosť, zrozumiteľnosť, využiteľnosť výsledkov a návratnosť prostriedkov vložených do výskumných projektov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-7 + 4 príl.
article
Number of the records: 1