Number of the records: 1  

Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie

  1. Title Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 22-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * rozhodovanie * marketing mix * trh spoločný * Európska únia
    AnnotationCena je len jedným z nástrojov marketingového mixu, ktoré firma využíva na dosiahnutie svojich cieľov. Rozhodnutia o cenotvorbe ovlyvňujú a sú ovplyvňované rozhodnutiami o produkte, distribúcii a marketingovej komunikácii. Rozhodovanie o cenách musí byť starostlivo koordinované s ostatnými rozhodnutiami o marketingovom mixe už pri tvorbe marketingového programu. Interné a externé faktory rozhodovania o cenách.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00817-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.