Number of the records: 1
Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu
Title Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu Author info Ivana Mižičková Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 49-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie * organizácie neziskové * marketing * spolupráca podnikov Annotation Silnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00817-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1