Number of the records: 1
Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu
Title Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu Author info Martin Čihovský Author Čihovský Martin Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing globálny * stratégia marketingová * marketing strategický * marketing mix * Európa Annotation Podstata a obsah európskeho marketingu ako súčasti globálneho marketingu, ktorý uplatňujú svetové spoločnosti na globálnych trhoch. Trh EÚ ako súčasť globálneho trhu. Globálny marketing a euromerketing. Európsky spotrebiteľ. Marketingové stratégie pre európsky trh. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1