Number of the records: 1
Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku
Title Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku Author info Vladimír Kocák Author Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Keywords poľnohospodárstvo * družstvá poľnohospodárske * farmy * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * kontrola * obchod elektronický * internet Annotation Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenska po roku 1993. Vývoj cenových indexov poľnohospodárskych produktov v EÚ v rokoch 1998-2007. Marketing poľnohospodárskych subjektov. Štyri základné kroky marketingu. Proces marketingového plánovania. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1