Number of the records: 1  

Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku

  1. Title Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku
    Author infoVladimír Kocák
    Author Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Keywords poľnohospodárstvo * družstvá poľnohospodárske * farmy * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * kontrola * obchod elektronický * internet
    AnnotationPoľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenska po roku 1993. Vývoj cenových indexov poľnohospodárskych produktov v EÚ v rokoch 1998-2007. Marketing poľnohospodárskych subjektov. Štyri základné kroky marketingu. Proces marketingového plánovania. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.