Number of the records: 1
Udržateľný marketing
Title Udržateľný marketing Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník : Zlín, 2. dubna 2009 : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * marketing spoločenský * nástroje marketingové * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Spoločenská zodpovednosť firiem je významný marketingový nástroj, ktorý zabezpečuje firmám jedinečnú konkurenčnú výhodu a dokáže ich takto separovať od konkurencie v mysliach svojich zákazníkov. Marketingoví pracovníci majú skvelú príležitosť byť v strede tohto procesu, ktorý okrem zisku požaduje myslieť aj na environmentálny a sociálny dopad v zmysle trvalo udržateľného rozvoja. Účelom článku je vysvetliť úlohu marketingu v tomto procese, ktorý sa označuje ako udržateľný či spoločensky zodpovedný marketing. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1