Number of the records: 1  

Udržateľný marketing

  1. Title Udržateľný marketing
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník : Zlín, 2. dubna 2009 : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * marketing spoločenský * nástroje marketingové * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firiem je významný marketingový nástroj, ktorý zabezpečuje firmám jedinečnú konkurenčnú výhodu a dokáže ich takto separovať od konkurencie v mysliach svojich zákazníkov. Marketingoví pracovníci majú skvelú príležitosť byť v strede tohto procesu, ktorý okrem zisku požaduje myslieť aj na environmentálny a sociálny dopad v zmysle trvalo udržateľného rozvoja. Účelom článku je vysvetliť úlohu marketingu v tomto procese, ktorý sa označuje ako udržateľný či spoločensky zodpovedný marketing.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.