Number of the records: 1  

Revoluce se nekoná

  1. Title Revoluce se nekoná
    Author infoPeter Hanser
    Author Hanser Peter
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 42-44. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Keywords výskum * veda * ekonómia * psychológia * zdravotníctvo * marketing * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnnotationInterdisciplinárne výskumné tímy neurológov, psychológov, radiológov a marketingových vedeckých pracovníkov sa už takmer desať rokov zaoberajú otázkou, akým spôsobom pôsobia značky výrobkov v mozgu človeka. Poznatky neuroekonómov v tejto oblasti. Využitie jadrovej tomografie na hodnotenie cieľových skupín a mediálnych kanálov prostredníctvom vnemov, ktoré vyvolávajú časopisy a mediálne kanály. Pozorovanie vplyvu emocionálnych kľúčových stimulov podľa veku a pohlavia v štúdii "Vnímanie značiek v mozgu". Neurovedecká metodika v praxi. Uplatňovanie neurologických konceptov v marketingových modeloch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-7 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.