Number of the records: 1  

Kdy je roadshow efektivní?

  1. Title Kdy je roadshow efektivní?
    Author infoPetr Lešek
    Author Lešek Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 22-24. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * firmy * zákazníci * rozpočet nákladov * efektívnosť
    AnnotationOtázky, na ktoré si firma musí dať odpoveď pred realizáciou roadshow. Roadshow ako podporný prostriedok značky. Praktický príklad: Roadshow s názvom "Jde se na hokej". Manuál pre úspešnú roadshow. Vyhodnotenie úspešnosti roadshow.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-7 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.