Number of the records: 1  

Jak správně zaměřit na váš cíl

  1. Title Jak správně zaměřit na váš cíl
    Author infoLinda Nejezchlebová
    Author Nejezchlebová Linda
    Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 3 (březen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * hotely * zariadenia ubytovacie * služby * marketing * zákazníci * klienti * vek * deti
    AnnotationHosť - alfa a omega pri komunikácii, príprave marketingových a obchodných stratégií, ako aj pri výstavbe a dizajne hotela. Použitie marketingovej metódy STP pri rozdeľovaní zákazníkov. Čo metóda STP znamená. Kľúčový faktor - odlíšiť sa od konkurencie. Pokles biznis klientely v dôsledku recesie. Zameranie sa na klientelu nad 50 rokov. Cieľová skupina označovaná skratkou LGBT. Dôležitý segment - deti. Prispôsobenie hotelového zariadenia a ponuky služieb deťom. Počet zahraničných hostí (podľa krajín) v ubytovacích zariadeniach v ČR v r. 2008.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.