Number of the records: 1  

Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu

  1. Title Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu
    Author infoMarián Honaizer, Valéria Svobodová
    Author Honaizer Marián
    Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 64-76. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2009. ISSN 1337-4990
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * kultúra * zákazníci * psychológia * správanie spotrebiteľa * motivácia
    AnnotationKultúra ako vedecká kategória. Spotrebiteľ a jeho správanie. Kultúra ako ekonomická dimenzia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00874-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.