Number of the records: 1  

Zákazník v centre pozornosti

  1. Title Zákazník v centre pozornosti : IT systém by mal integrovať podnikové procesy s dôrazom na CRM
    Author infoJán Ferjo
    Author Ferjo Ján
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Č. Máj 2009 (2009), s. 27. - Bratislava : Goodwill, 2009. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * prostredie podnikateľské * výhody konkurenčné
    AnnotationS meniacim sa trhovým prostredím sa menia aj očakávania klientov a ich správanie. Uplatňovanie holistického prístupu k riešeniu zákazníckych vzťahov ako predpoklad pre získanie konkurenčnej výhody. Integrácia IT systému do podnikových procesov s dôrazom na CRM (Customer Relationship Management)
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: Máj-December

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.