Number of the records: 1  

Ponuka a prístupy marketingu k ponuke

  1. Title Ponuka a prístupy marketingu k ponuke
    Author infoJaroslav Kita, Pavol Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 48-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.132 - Ponuka
    Keywords marketing * koncepcie * ponuka * podnik * podnik priemyselný * technológie nové * stratégia marketingová * stratégia podniková * trh * hodnota * zákazníci
    AnnotationObjasnenie prístupu marketingu ponuky ako metodologického prístupu, ktorý umožňuje pochopiť ako usmerňovať ľudské zdroje pre účely tvorby nových podmienok rozvoja podniku. Marketing ponuky poskytuje konštruktívnu úvahu o trhovej ponuke a nových perspektívach rastu. V príspevku sa najskôr definuje ponuka podniku a kontext zmien v dopyte, ktorým sa musí marketing prispôsobovať. V ďalšej časti príspevok charakterizuje marketing ponuky a novú tvorivú ponuku. Nakoniec prezentuje metodológiu a výsledky prieskumu slovenských priemyselných podnikov k ponuke.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00883-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.