Number of the records: 1  

Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov

  1. Title Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 93-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * marketing * marketing mix * marketing spoločenský * marketing sociálny * hodnota * podnik priemyselný * výrobky * predaj * predajcovia * technika predaja * zákazníci * rokovania obchodné
    AnnotationOd spoločenského marketingu k hodnotovo orientovanému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Agenda 21 a marketingová politika podniku. Postoj a citlivosť spotrebiteľa k trvalo udržateľnému rozvoju. Dopady trvalo udržateľného rozvoja na predaj výrobkov priemyselných výrobcov. Základné techniky a etapy predaja.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00883-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.