Number of the records: 1
Corporate image - a tool of marketing-oriented company
Title Corporate image - a tool of marketing-oriented company Translation Imidž podniku - nástroj marketingovo-orientovanej spoločnosti Author info Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Tożsamość i wizerunek marketingu. S. 211-221. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * podnik * kultúra podniková * identita podniková * dizajn * komunikácia firemná Annotation V súčasnosti pojem imidž podniku je meradlom úspechu podniku na trhu. Komponenty imidžu podniku - podniková kultúra, podniková identita, podniková komunikácia, podnikový dizajn. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00893-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1