Number of the records: 1  

Corporate image - a tool of marketing-oriented company

  1. Title Corporate image - a tool of marketing-oriented company
    TranslationImidž podniku - nástroj marketingovo-orientovanej spoločnosti
    Author infoViera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTożsamość i wizerunek marketingu. S. 211-221. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * podnik * kultúra podniková * identita podniková * dizajn * komunikácia firemná
    AnnotationV súčasnosti pojem imidž podniku je meradlom úspechu podniku na trhu. Komponenty imidžu podniku - podniková kultúra, podniková identita, podniková komunikácia, podnikový dizajn.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00893-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.