Number of the records: 1  

Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image

  1. Title Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image
    TranslationSociálna zodpovednosť obchodnej spoločnosti ako marketingový nástroj jej imidžu
    Author infoKristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Golec Karasová
    Author Viestová Kristína
    Co-authors Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Golec Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTożsamość i wizerunek marketingu. S. 175-182. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7
    NoteVEGA 1/3760/06
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * podnik * imidž * spoločnosti obchodné * audit
    AnnotationPojem sociálneho marketingu. Imidž a CSR (Corporate social responsibility). Termín Corporate social responsibility. Aktivity CSR a motivácia spoločností k CSR. Sociálna zodpovednosť obchodu, obchodnej spoločnosti. Potreba ocenenia CSR. Audit podnikových CSR aktivít nezávislou organizáciou.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00904-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.