Number of the records: 1
Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus
Title Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus Translation Rovnosť zákazníkov – zameranie novej stratégie marketingového manažmentu Author info Krystyna Kmiotek, Milan Oreský Author Kmiotek Krystyna Co-authors Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Uncertainty - risk or opportunity : corporate business perspective, selected problems. S. 235-243. - Siedlce : Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008. ISBN 978-83-7051-519-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords zákazníci * manažment * marketing * marketing manažment * plán * meranie * analýzy Annotation Úloha marketingových manažérov. Manažment rovnosti, spravodlivosti voči zákazníkovi. Základy stratégie manažmentu zákazníka. Plán manažmentu zákazníka. Analýza rovnosti zákazníkov - zber údajov. Vývoj stratégie. Meranie, monitoring a hodnotenie. Obrat na investovaní, obrat na marketingu. Personálny manažment ako podpora manažmentu zákazníka. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00918-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1