Number of the records: 1  

Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus

  1. Title Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus
    TranslationRovnosť zákazníkov – zameranie novej stratégie marketingového manažmentu
    Author infoKrystyna Kmiotek, Milan Oreský
    Author Kmiotek Krystyna
    Co-authors Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentUncertainty - risk or opportunity : corporate business perspective, selected problems. S. 235-243. - Siedlce : Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008. ISBN 978-83-7051-519-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords zákazníci * manažment * marketing * marketing manažment * plán * meranie * analýzy
    AnnotationÚloha marketingových manažérov. Manažment rovnosti, spravodlivosti voči zákazníkovi. Základy stratégie manažmentu zákazníka. Plán manažmentu zákazníka. Analýza rovnosti zákazníkov - zber údajov. Vývoj stratégie. Meranie, monitoring a hodnotenie. Obrat na investovaní, obrat na marketingu. Personálny manažment ako podpora manažmentu zákazníka.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00918-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.