Number of the records: 1
The Impact of price for premium brands
Title The Impact of price for premium brands Translation Vplyv ceny na špičkové značky Author info Eleonora Fendeková, Michael Mandat Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Mandat Michael Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 108-115. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords značky výrobkov * značky maloobchodné * konkurencieschopnosť * tvorba cien * politika cenová * zákazníci * trh * produkty Annotation Konkurencieschopnosť a pozícia značiek na trhu. Značka verzus produkt. Cenotvorba špičkových značiek. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01014-006, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1