Number of the records: 1
Značka, imidž a identita Európskej únie
Title Značka, imidž a identita Európskej únie Author info Lenka Pčolinská Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Zborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. S. 122-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9 Výstup z projektu VEGA 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
Note VEGA 1/3811/06 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords Európska únia * značky kvality * identita * imidž * výskum Annotation Značka a faktory tvorby jej hodnoty. Značka "Európska únia". Výsledky výskumov, ktoré mali za cieľ zistiť vnímanie Európskej únie euroobčanmi. Princíp Európskej únie - jednota v rôznorodosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 01040-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1