Number of the records: 1
Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie
Title Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie Translation Product life cycle and its importance for marketing and innovations Author info Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 5-16. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.3 - Všeobecné otázky výroby Keywords cyklus výrobku životný * marketing * inovácia * stratégia marketingová Annotation Štádiá životného cyklu výrobku. Vzťah jednotlivých štádií životného cyklu výrobku a marketingových stratégií. Uvádzanie výrobku na trh. Skracovanie životného cyklu výrobkov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00982-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1