Number of the records: 1  

Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie

  1. Title Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie
    TranslationProduct life cycle and its importance for marketing and innovations
    Author infoJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 5-16. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.3 - Všeobecné otázky výroby
    Keywords cyklus výrobku životný * marketing * inovácia * stratégia marketingová
    AnnotationŠtádiá životného cyklu výrobku. Vzťah jednotlivých štádií životného cyklu výrobku a marketingových stratégií. Uvádzanie výrobku na trh. Skracovanie životného cyklu výrobkov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00982-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.