Number of the records: 1  

Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu

  1. Title Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu
    TranslationNew analyses of cients relationship management in marketing
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 60-66. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * metóda ABC * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationKomparácia tradičného a moderného marketingového prístupu k riadeniu vzťahov so zákaznikmi. Popis nových zákazníckych analýz ako sú mapping SS, matica dôležitosti klientov a matica súčasná - potenciálna rentabilita zákaznikov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00982-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.