Number of the records: 1
Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu
Title Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu Translation New analyses of cients relationship management in marketing Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 60-66. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * metóda ABC * lojálnosť zákazníkov Annotation Komparácia tradičného a moderného marketingového prístupu k riadeniu vzťahov so zákaznikmi. Popis nových zákazníckych analýz ako sú mapping SS, matica dôležitosti klientov a matica súčasná - potenciálna rentabilita zákaznikov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00982-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1