Number of the records: 1  

Cena a užitek pro zákazníka

  1. Title Cena a užitek pro zákazníka
    Author infoGustav Tomek, Věra Vávrová
    Author Tomek Gustav
    Co-authors Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 2 (2009), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords politika cenová * ceny * produkty * úžitok * marketing
    AnnotationCenová politika reprezentuje jednu zo základných stratégií a nástrojov marketingovej politiky spoločnosti. Úžitok pre zákazníka sa stáva priamo, či nepriamo súčasťou všetkých strategických prístupov, ktoré majú dopad aj na cenovú politiku. Postup stanovenia ceny na základe úžitku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.