Number of the records: 1
Cena a užitek pro zákazníka
Title Cena a užitek pro zákazníka Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 2 (2009), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords politika cenová * ceny * produkty * úžitok * marketing Annotation Cenová politika reprezentuje jednu zo základných stratégií a nástrojov marketingovej politiky spoločnosti. Úžitok pre zákazníka sa stáva priamo, či nepriamo súčasťou všetkých strategických prístupov, ktoré majú dopad aj na cenovú politiku. Postup stanovenia ceny na základe úžitku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1