Number of the records: 1  

Léky na předpis: komunikace pro pokročilé

  1. Title Léky na předpis: komunikace pro pokročilé
    Author infoJohana Doubravová
    Author Doubravová Johana
    Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Keywords liečivá * farmakológia * výrobcovia * marketing * komunikácia marketingová * zdravie * zdravotníctvo * práca s verejnosťou
    AnnotationDo marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.