Number of the records: 1
Marketingový monitoring vo vzdelávacej inštitúcii
Title Marketingový monitoring vo vzdelávacej inštitúcii : školské vzdelávanie sa stáva prípravou pre ďaľšie vzdelávanie Author info Marta Matulčíková Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 6 (2009), s. 14-18. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie ďalšie * marketing manažment * koncepcie * systémy informačné * trh práce * škola a prax * integrácia Annotation Školské vzdelávanie v súčasných podmienkach trhu práce a príprava na ďaľšie vzdelávanie. Symbióza trhu vzdelávania a trhu práce. Voľba marketingovej filozofie. Marketingová infraštruktúra a tvorba jej stratégie pre vzdelávacie inštitúcie. Závislosť kvality vzdelávacieho subjektu od dokonalého informačného zázemia vyplývajúceho z marketingového monitoringu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01160-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-6
article
Number of the records: 1