Number of the records: 1  

Marketingový monitoring vo vzdelávacej inštitúcii

  1. Title Marketingový monitoring vo vzdelávacej inštitúcii : školské vzdelávanie sa stáva prípravou pre ďaľšie vzdelávanie
    Author infoMarta Matulčíková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 6 (2009), s. 14-18. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie ďalšie * marketing manažment * koncepcie * systémy informačné * trh práce * škola a prax * integrácia
    AnnotationŠkolské vzdelávanie v súčasných podmienkach trhu práce a príprava na ďaľšie vzdelávanie. Symbióza trhu vzdelávania a trhu práce. Voľba marketingovej filozofie. Marketingová infraštruktúra a tvorba jej stratégie pre vzdelávacie inštitúcie. Závislosť kvality vzdelávacieho subjektu od dokonalého informačného zázemia vyplývajúceho z marketingového monitoringu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01160-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.